torstai 17. marraskuuta 2011

Kiitos Jumala kun oot mun arjessa läsnä

Tulin vastikään iki-ihanalta balettitunnilta, joka oli niin vastaus kiihtyvään stressitilaan. Suosittelen ihan jokaiselle! Kun siellä leijailee tunnin verran klassisen musiikin pyörteissä, niin kyllä unohtaa kaiken kiireen ja stressin. Sieltä tullessa on vain hyvä olo ja tuntee olevansa niin kiitollinen Jumalalle. Hän se tämänkin asian minulle järjesti kiireisen vuoteni aikatauluihin sopivaksi (ilmoittauduin aikoinaan, vaikken tiennyt järjestettäisiinkö tuntia ollenkaan saati sen aikatauluja ja sitten kävi niin ihmeellisesti, että se sopi minun aikatauluihin aivan täydellisesti. Ainoa viikoittain toistuva asia minun elämässä, ja niin ihana sellainen!!!) Joten kiitos ja ylistys rakkaalle Luojalleni, joka näki sisäisen kaipuuni saada leijailla tunnin viikossa ja vain sulautua hetkeksi musiikkiin.

Lisäksi olen saanut nähdä ja kokea ihmeellisellä tavalla, miten Jeesus on toiminut minun kautta joidenkin ystävieni elämässä. On hassuakin, miten pienet jutut, muutamat lauseet siellä täällä, voi ollla jollekulle todella merkityksellisiä ja pysyä mielessä vielä pitkään sen jälkeenkin kun on juteltu. Miten mahtavaa saada elää tätä elämää Jeesukselle ja nähdä Jeesuksen vaikutus omassa elämässä ja läheisten elämässä!

Jumala on tehnyt myös paljon toisten kautta minun syksyssä. Olen saanut Jumalan avulla pidettyä itseni lähellä väijyvän romahduksen yläpuolella, noussut tilapäisten "en ikinä tule selviämään tästä kaikesta työmäärästä" -ahdistuksen voittajaksi. Tässä ovat auttaneet hymyilevät kasvot yliopiston käytävillä; lounashetket ystävien kanssa, jotka ymmärtävät jo katseesta, millä fiiliksellä kulloinkin olen; rukoushetket kera siskojen ja veljien, jolloin on saanut vain ihmetellä Jumalan suuruutta; sekä yksinkertaisesti rennomman elämänasenteen omaavat kurssikaverit ("We don't get a grade for this so don't work too much." Niin, välillä on tärkeämpiäkin asioita kuin hiki hatussa puurtaminen).

Toivottavasti olette myös saaneet kokea Jumalan läsnäoloa syyskiireiden keskellä!

Siunauksin, Ann

2 kommenttia:

  1. Jumala on käyttänyt sua ainaki mun kohalla jo tän bloginki kautta- ja muutenki! <3 Oot aivan ihana ja niin ilahuin tästä tekstistä ja baletista löytämästäs ilosta!

    Samaa voin sanoa itsekin; Jumalan läsnäoloa, huolenpitoa ja kantavan kätensä voimaa olen saanut tänä syksynä kokea! On ollu vaikeitaki hetkiä mikä on aina osa arkee, mutta juuri niihin vaikeimpiin hetkiin ja oikeeseen "tarpeeseen" Hän on siunauksensa antanu! On se vaan niin ihmeellistä <3 OOon saanut myös kokea ja huomata, kuinka Jumala käyttää meitä tavantallukoita auttamaan toisiamme ja olemaan siunauksena toinen toisillemme..jopa pieninkin teioin ja elein! Oon niin samaa mieltä, että haluan elää tän elämän Jeesukselle, voi kuinka rikkaampaa se onkaan! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow, mitä mahtavuutta oli täältä blogin kätköistä löytää tällainenkin kommentti ja siitä jälleen iloita. Jatkakaamme valitsemallamme tiellä, levittäen Jumalan avulla siunauksen säteitä ympärillemme! <3

      Poista