maanantai 28. marraskuuta 2011

Minä en sinua jätä

Yksin en kulje

Yksin en kulje, en hetkeäkään.
Vierelläin aina mä Jeesuksen nään.
:,:Suojellen, varjellen, nostaen, auttaen
kanssain Hän käy kautta maailman tään.:,:

Kiusaus korpehen synkeähän
tieni jos johtaa, käy vierelläin Hän.
:,:Yksin en taistele; suurta on tietää se,
yön kun mä ylläin nään myrskyävän.:,:

Murhe kun murtavi sydäntäni,
läsnä on silloinkin Mestarini.
:,:Lohtua taivahan tuopi Hän vaivahan.
Kyyneleet kaikki pois kuivailevi.:,:

Hiljaisen hetken taas Herra kun suo,
silloin mä muistan: oi, verensä vuo
:,:hinta on sieluni, oi, rakas Mestari,
synteini tähden on haavasi nuo!:,:

Yksin en kulje, en hetkeäkään.
Vierelläin aina mä Jeesuksen nään.
:,:Ylistys ylhäisen, parhaimmain paimenen!
Rakkaus suuri, sen turviin mä jään.:,;

Oon saanu muutaman vuu'en aikana, välillä kipeimmänkin kautta oppia, kuinka kukin ihminen on osa elämäämme vain hetken, vain hetken lainaa. Ihmissuhde kiemurat ja sotkut oovat yhtä tiukasti kunki elämässä kuin nenä kasvoissa. Läheisten ihmisten ihanuuesta ja suuresta tuesta huolimatta oon tullu huomaamaan, että aina emme pysty, osaa tai voi antaa toisillemme sitä mitä kaipaamme; ymmärrystä, tukea, rakkautta, aikaa.. Yksinäisyys on tavalla tai toisella kullekin tuttu. Eikä mikään muukaan tässä elämässä oo pysyvää; omaisuus, työ, menestys, valta ja maine voivat särkyä jopa sekunneissa. Eivätkä omat voimat kauas kanna.

Mutta yksinäisten ja pimeitten hetkieni aarteeni&lohtuni on se, että on eräs, joka pysyy AINA samana, joka on luvannu AINA auttaa ja olla AINA kanssani (ja meiän kaikkien); Taivaallinen Isämme ja hänen Poikansa, paras ystävämme Jeesus Kristus. Isän lahjottamaa Pyhää Henkeä unohtamatta, jonka kautta Jeesus on läsnä niin minun kuin meiän jokasen arjessa. Tämä totuus kestää halki vuosi tuhansien, se ei koskaan muutu! :) Hän, joka on luonu meiät ja hän, kenen kautta me elämämme, pysyvät AINA samana. Me ihmiset olemme vajavaisia ja heikkoja, mutta Hän on AINA uskollinen.

(Jeesus): "Ja katso, minä olen teidän kanssanne JOKA PÄIVÄ maailman loppuun asti." Matt.28:20

"Minä en sinua jätä, en koskaan sinua hylkää. Sen tähden me voimme turvallisin mielin sanoa: -- Herra on minun auttajani, siksi en pelkää." Hebr.13:5-6

"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti" Hebr.13:8

"Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti." Jes.40:8

"jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena; sillä itseänsä kieltää hän ei saata." 2.Tim.2:13

"Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan kanssanne iankaikkisesti..mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut."
Joh. 14:16,26


Pankaamme siis toivomme ja turvamme Häneen, joka on luvannu meitä kaikessa auttaa ja joka on lujempi kuin kovinkaan kallio <3

~Katjush

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti